[Fotografi] Jalan-jalan Di Melaka







Gambar-gambar ini di ambil semasa aku berada di Melaka iaitu lebih kurang 3 minggu yang lalu. Ada banyak gambar yang aku amnbil, tapi mungkin ini antara yang terbaik sahaja. Aku ada edit sedikit gambar-gambar ini menggunakan photoscape.

Jurugambar : Faiz
Juruedit      : Faiz
Lokasi        : Kota A Famosa dan Pantai (aku lupa nama pantai tu)

p/s: minta kritik gambar-gambar aku ini ye..=)

10 comments:

Anonymous said...

ADMIN PHOTOGRAPHER COMMUNITY>not bad la..nice... =)

Anonymous said...

meniti hari di tengahari tu sgt cntik.seriously..;)

~niagonia

♥NuR SyAFiQah♥ said...

sumpah sume cantik woo...biler nak amek gambar aku pulak..hehe

FarhanahAdzlan said...

bagi saya sumer tu dah baik cuma perlu tajamkan lagi bakat anda..

*cehh ckap mcam gheti je sumer ni..pegang dslr pon xbetoii..haha*

yunZ said...

no 1 well done..no 4 2 kalo ko blurkan yg blakang n wat betul2 fokus kat meriam 2 ok ase..n0 2 tu ko nak mek pitcha chya matahro 2 eh? kalo jrak lagi leh masuk semua ag ok kot..pndpt aku la..keep it up k

imnabila said...

nice ~ :)

Danial Razak said...

smart2..

btw,follow sini..=)

sekamar rindu said...

salam..

sungguh indah dan tenang laut dalam gambar tu..

saya suka sangat..

ROSNAJIHAH said...

saya suka gambar pokok tuh..simple but nice..

Sya Isya said...

Suka gambar pokok tu

 

Informasi

Enter your email address: