Pelancaran Blog LensaFaiz


Alhamdulillah, setelah hampir sebulan aku mengimpikan untuk membuat satu blogphoto, akhirnya pada hari ini terlancarlah sudah blog ini.

Dalam blog ini aku akan memaparkan hanya gambar-gambar yang aku ambil dari lensa aku iaitu Nikon D3100. Bukan nak menunjuk-nunjuk, cuma ingin berkongsi dengan para penggemar fotografi.
Aku pun masih baru dalam bidang ini, jadi diharapkan kalau ada salah dan silap aku ingin memohon maaf awal-awal.

Dengan ini secara rasminya aku melancarkan blogphoto aku ini ditaja khas dari blog [HKHS].

Cuma menggunakan mode landscape saja.



4 comments:

♥ ieRa ♥ said...

tahniah atas pelancaran blog ni..
happy photographing..

Rose said...

waaa.. i suke blog gambo...

Sya Isya said...

good2...akk pun suka ambil gambar gak, tapi x suka bergambar. sudahnya, gambar akk yg x bnyk, sbb asik dok belakang kamera je..hehe..tapi akk guna kamera cabok jer..x kaya nk bli DSLR. =D

hana said...

uish..
follow ur blog..
sye pn de dslr yg same ngn awk tu..
hehe..
leh belaja dr awk camnh..
huhu

 

Informasi

Enter your email address: